sobota 6. dubna 2013

Coney island queen




Koupila jsem si nový boty. WEDGES! Mám svoje první wedges, skoro přesně takový, po jakých už asi tak rok prahnu. Za osm stovek nekupte to. Nejsem zrovna podpatkovej typ, proto je mým nejnovějším úkolem, naučit se na nic chodit. Chci přeci dělat parádu. Už přemýšlím nad svým středečním outfitem. Středa je dnem v týdnu, kdy se vždy co nejlépe obléknu a dám si vůbec hrozně moc záležet na tom jak vypadám, jak jsem namalovaná atd. Ptáte se proč zrovna středa? Je to jednoduchý. Středa je dnem, kdy uvidím vždy maximální počet hezkejch kluků. At už jde o sexy profesora či již dříve zmiňovaného nevěrníka.  Je však pravdou, že ten se nedá popsat slovem "hezký". Je to ode mě možná trošičku svinský, ale ráda o provokuju tím, jak vypadám a jak kolem něj procházím atd. Týdenní přísun zmrdingu. Jinak jsem tak trošku "attention bitch". Zbožňuju, kdy mě lidi pozorujou. Bájo. Jsem vlastně ice queen. Nebo radši Coney island queen. Nikdo mi není dost dobrej. A na to jednou dojedu, to si zapište za uši. Do tý doby mě ovšm nechte nezávazně si proplouvat chodbami a ulicemi a ostentativně dávat najevoo, kdo je tady boss.

BTW holka nevěrníka se vrátila po několika měsících v zahraničí do školy. Staří holubi se holt vracejí. Přejme jim tu jejich lásku. Přejme jim to tak dlouho dokud se nenaseru a jistou zprávičku nepustím lehce a slastně do světa. Obrňte se.

Zbožňuju svoje bitch like nálady. A těším se na jaro, až budu moci ukázat kolínka a chytat ještě více té nezaplatitelné pozornosti.

XOXO

1 komentář:

  1. Kdyby to tvé chování aspoň nepůsobila jako děsná póza, tak bych to i brala...

    OdpovědětVymazat