čtvrtek 4. dubna 2013

Všude samý "hejty"!

Ne že bych byla svatá panenka Marie, ale mám dojem, že poslední dobou, se všude kumuluje nezanedbatelný množství haterů všeho druhu. Možná za to může to divný zimní počasí, který náš již dobré 4 měsíce omezuje, nebo je to prostě typická česká nátura, ale mě to fakt hodně štve. Stačí mít chvilku dobrou náladu, či radost a hned vám to někdo zkazí. Zrovna v úterý, jsem si koupila dvě nádherné halenky a sukni. Ve středu jsem si jednu z halenek oblékla (je z Topshopu takže naprostá klasa a top a všechno nejlepší) a nechala se randomly vyfotit kamarádkou na Florenci. Celou dobu jsem si myslela, že mi to fakt sluší, proto jsem fotku nahrála na módní peklo do "inspiration". A hnedle jsem přišla o iluze, když mi to začaly všechny tamnější živatelky neuvěřitelně "hejtovat". WHAT´S WRONG?

Honestly, I don´t want to live on this planet anymore...





Žádné komentáře:

Okomentovat